čtvrtek 10. listopadu 2011

The „train of thougths“


Nejhorší obava z cestování v brzké ranní hodiny vlakem se naštěší nevyplnila.

Mohla bych se bát tmy, nepříjemně naladěných lidí, kteří před pár minutami vylezli z postele, polopromrzlých bezdomovců, toho, že mi ujede šalina či posléze vlak, nebo snad i toho, že budou mít zavřený stánek s kávou, který lidi takhle ráno velmi potřebují a ve kterém jsem se dnes vyzbrojila obrovským „hrnkem“ čaje. Proč? Já se ale bála promrzlého kupé. To by totiž byla moje smrt.

Namísto toho jsem velmi překvapená, že ČD „plýtvají“ penězi na to, aby vytopily vlaky už takhle ráno pro těch pět lidí, co rychlíkem na trase Brno – Praha cestují. Ok, teď jich přistupuje víc. Ale já jsem stále pořád usádlená sama v relativně pohodlném novém kupéčku, které mi brutálním způsobem nahřívá kotník. (Už vím, jak to lidi dělali, že se sebevznítili.) A mě připadá, že tu není jen vytopeno, ale i přetopeno... Kdyby tu aspoň místo toho udělali wi-fi.


Žádné komentáře:

Okomentovat