středa 9. listopadu 2011

Infiltrace cizího soukromí

Spolubydlící chodí s klukem. Tahle věta může být mýtus. Ne proto, že by mohla ona spolubydlící chodit se ženou (což je sice také možné), ale spíše proto, že je tato informace možná neaktuální. Nejsme si nějak extra blízké, jelikož se kamarádí spíše s další mojí spolubydlící, takže bych jí ani nijak nezazlívala, že se mi s takovými informacemi nesvěřuje. Koneckonců, když se rozešla s minulým přítelem, taky jsem se to dozvěděla až o měsíc později.

Jenže dilema je: jak to zjistit? Ani v době sdílení téměř veškerých osobních záležitostí v cyberprostoru to spolubydla na tom pošahaném "fejsbůku" nemá. Na Google+ ještě nedospěla, tak přemýšlím, kde tuto citlivou informaci vyhrabat. Ptát se mi prostě nechce. Poté co se jí snažím googlit, mi to pořád nachází nějakou pošahanou Slovenku, které je 35 a evidentně si zakládá profily kde se dá. 
Začíná jít do tuhého. Ani přítel na telefonu mi nedovede poradit, na jaké téma zavést rozhovor, abych se do té reality osobního života oné slečny dostala. Na řadu přichází už jen ryzí odvaha a vlezlost. Zeptám se.

...

Rozešel se s ní a najednou mi jí je opravdu líto.

Žádné komentáře:

Okomentovat