čtvrtek 24. listopadu 2011

Hubneme do trenek, NEKRMIT!

Asi měsíc nazad jsem se díky své dlouholeté kamarádce P dozvěděla o jistém představení. Prý to bude strašná sranda a určitě se mi to bude líbit. Asi mě opravdu zná, protože to sranda opravdu byla a opravdu se mi to líbilo. 
Show se konala ve sklepních prostorách Husy na provázku, ale musím uznat, že by si s ní kluci mohli klidně troufnout na to první patro! Jejich ,,hudebně-literární recitál" mě totiž doslova nadchl. Střídání příjemných písní Františkovy tvorby a úžasného Matesova humoru se na mně podepsalo zaseklýma zubama (rozuměj úsměv od ucha k uchu), které začaly hned po jejich příchodu na scénu a skončily až někdy v jednu ráno, když jsem se po následné akci vrátila domů. Oslovil mě nejen Plíhalovský humor vynásobený větším šmrncem, ale i kvalita hudební. Hosté taky betelně zaváleli. U některých čísel jsem jen seděla s otevřenou pusou (což byl vzhledem k zaseklým zubům celkem výkon), ale prostě jsem si nemohla pomoci. Ráda bych něco vyzdvihla, ale nevím, zda mohu - vše totiž bylo skvostné. I tak ale nezapomenu na paní Hanu, Pizzamena, chlapce úžasného už od narození, indiánskou píseň, či na levné lety...

Osobité indiviDUO, těším se na další setkání!
František a host (kvalita fota strašná - holt mobil a málo světla)

5 komentářů:

  1. Kdy se dočkáme článku třeba o divadle na Musilce?

    OdpovědětVymazat
  2. ehm, ehm, ehm,... nejsem sama, kdo tam byl!?:D

    OdpovědětVymazat
  3. No, byl tam se mnou takový pohledný mladík (severského typu), který by to taky mohl na svém blogu zmínit. Tuším, že je jeho nick něco jako srumvo? nebo sumrvo?... jo už vím! SURMVO!

    OdpovědětVymazat