neděle 22. ledna 2012

eF

Mám neschopného bratra. Doposud jsem se pouze domnívala, že tomu tak je. Nyní jsem si jistá. A jsem nasraná.

Bratrovi eF je čerstvě 13 let a je z nás šesti doma hned druhý nejvyšší po tátovi. Vypadá už relativně jako dospělý chlap, ale puberta mu záhadně teprve přichází. Poznávací znamení: permanentně mastné vlasy, hrb na zádech a trousí po sobě všude, ale absolutně všude papírové kapesníčky. Neslyší, nekomunikuje a je závislý na počítačových hrách a druhé světové válce. Když je násilně odtržen od počítače, je ale celkem společenský a vyjít se s ním dá. To ovšem nebrání tomu, aby měl člověk sto chutí ho prašti polenem do hlavy.

A proč jsem naštvaná? Můj milovaný bratr mi měl donést lístek na ples. Jediná jeho úloha spočívala v tom, lístek vzít od člověka, který mu ho přímo dá, strčit ho do tašky a tašku donést domů. Well, to se nepovedlo. Co mi donesl? Lístek s odtrženým kontrolním ústřižkem. Netuším tedy, jestli se na něj někam dostanu. Pokud ne, zaplatí mi ten dražší, co si budu muset koupit na místě, můj milovaný bratr. A je mi to upřímně jedno. 

Co navíc... před týdnem jsem odjížděla do Brna a kladla jsem mu na srdce, aby si zašel do knihovny vrátit knížky, protože jinak bude platit pokutu... No, furt se mu ta pokuta zvětšuje!:/ Jo, mohlo by mi to být jedno, ale ten účet je na mě, takže to zase budu platit já.

Achjo... mám eF ráda, ale někdy mě prostě sere... Fakt už! 

Žádné komentáře:

Okomentovat