pondělí 16. ledna 2012

Zkouškové období

Nejsem vychloubavá, ale tohle mi nedá... Pozoruji na sobě pokrok. 

V tomto krásném podzimním třetím semestru jsem opakovala dva předměty z krásného podzimního prvního semestru. Úvod do studia geografie (znáte to, jak se do předmětu "úvod" nacpou ty největší záludnosti a pytloviny, co si dovedete v oboru představit?) a Fyzickou geografii (klasický vyhazovací předmět, který není sice složitý na pochopení, ale je velmi obsáhlý a podceňovaný).
No - a já to zvládla oboje na B!!! Což je pro mě absolutní maximum, životní úspěch a radost. Bojím se, že ani jiné osobní úspěchy to nepřekonají... Pro představu neznalého čtenáře. Zatím nás zkoušku dělalo 131. 78 to nedalo vůbec, A mají jen dva lidi a B mám jen já. Takže jsem zatím z těch 131 lidí třetí nejlepší!:) A to se vyplatí.

Jenže kámen úrazu - vavříny. Teď jsem sice v dalším semestru, ale předměty, co mám dělat teď se nějak vymykají mé kontrole. Obzvláště Geografie obyvatelstva, která je prerekvizitou, což následně může způsobit veliké komplikace...

Well, musím se do toho obout a něco ze sebe vymáčknout i potom, co jsem naprosto zakrněla tím, že jsem pokořila (ano, Těšo, pokořila) FG a Úvod. Mozek mi vypl a nedokáže nastartovat. Chtělo by to navštívit servis a uvidíme, jestli se vzpamatuje... Nebo  alespoň nějaký restart či něco podobného... stačilo by vypnout ty úlohy na pozadí, abych zvýšila výkon? Jsem sama na sebe sice hrdá, ale asi mi musí hořet koudel u zadku, abych něco dala pořádně.

No a na závěr taková naučná píseň, jak to se mnou teď je:


Žádné komentáře:

Okomentovat