středa 14. prosince 2011

Příjemné překvapení

Nemám se svými spolubydlícími nějaké vybudované vztahy. Bavíme se spolu, relativně si rozumíme. Myslím, že si umíme až na výjimky vyjít vstříc. Nevadí mi, pokud zrovna nedělají něco, čím mě více omezují. Nic od nich nečekám.

Dneska jsem ale přišla domů opilá jídlem s myšlenou pouze na postel. Otevřu dveře a všichni mě vítají, že jsem přišla právě včas. Načínají láhev rumu a dolévají ji kolou. Nu což, nebudu trhat partu - říkám si - jednu si s nima dám. Začínáme si celkem fajn povídat, což už se mi s nima moc dlouho nestalo. Rozhovor nemá úplně nulovou hodnotu, je celkem plodný, takže se dobře bavím. Rum pomalu ubýval a nakonec přišly i aktivity, které jsem vyhrála, takže radost veliká, protože to se mi už dlouho nestalo. Takže nakonec hodně dobrý večer. 

I tak už bych ale ráda bydlela s Těšou. Nemůžu se toho dočkat. Snad to nebude dlouho trvat a seženeme nějaký dobrý byt, kde bychom společně mohlo trávit čas...

Žádné komentáře:

Okomentovat