neděle 25. června 2017

Recenze: Fotoobraz Saal Digital

Před nedávnem jsem narazila na internetu na skvělou nabídku do firmy Saal Digital. Fotoobraz zdarma za recenzi. Nebo abych byla přesnější - poukaz na fotoobraz v hodnotě 1400 Kč za recenzi. Nejdřív jsem si říkala, že na tom něco nehraje, že to ani snad není pravda. Nakonec jsem se to rozhodla vyzkoušet. A ono to funguje!  Zde je ona slíbená recenze. 


Takže pěkně popořádku. Firma Saal nabízí za recenzi nejen fotoobrazy, ale i fotoknihy. Přihlásila jsem se na obě akce zároveň, nicméně mne e-mailem informovali, že se mohu zapojit pouze do jedné akce v jednom okamžiku. (Už teď se těším, až si budu moci vyzkoušet fotoknihu :-).) Fotoobraz jsem si vybrala jako první, neboť jsem se před nedávnem přestěhovala a mé velké bílé stěny zejí prázdnotou. Proč toho tedy nevyužít?

Korejské holky - originální foto

Rychlost

Emailem jsem tedy firmu informovala o svém rozhodnutí a oni mi obratem zaslali kód pro uplatnění slevy. Musím poznamenat, že e-mailové komunikace s nimi je opravdu rychlá a firma si dává záležet, abyste byli informováni o tom v jakém stavu se nachází vaše objednávka, což ještě umocňuje onen pocit toho, že je vše opravdu rychle zpracováno. 

30. května jsem si podala přihlášku na akci Fotoobraz za recenzi. 2. června jsem obdžela poukaz na fotoobraz. Chvíli mi trvalo, než jsem vybrala obraz, který chci zvěčnit, a tak jsem objednávala až v pondělí 5. června. Ačkoliv jsem si na webových stránkách přečetla, že dodání trvá zhruba týden, už v pátek 9. června jsem si fotoobraz vyzvedávala v parcelshopu PPL. 

K rychlému objednání přispěl taky chytrý a intuitivní systém Saal designer, který má Saal přímo na webu. Pokud se bojíte si fotoobraz pořídit, protože nevíte, jesti by všechno sedělo, tak se bát nemusíte. V tomhle jednoduchém systému jde všechno nastavit a vidíte naprosto přesně, co vám příjde do schránky. 

Kvalita

Už když mi obraz přišel, říkala jsem si, že je zboží opravdu dobře zabalené. V Německu si asi dali práci s tím, aby se obrazu po cestě nic nestalo. Nejen že přímo na plátně byla ochraná vrstva, celý obraz byl také zabalený do fólie a zalepený v pevné kartonové obálce. Ta byla naschvál větší, aby se ani rohy obrazu nepoškodily. Paráda. 




Obraz samotný je velmi pěkně vyrobený. Plátno je dobře vypnuté a pro stabililzaci rámu najdete v balení i 4 dřevěnné pojistky, kterým po rozbalení rám můžete upevnit. Plátno, které je umělé, je na dřevněném rámu přišité svorkami. Rohy plátna jsou pečlivě přeložené, takže nejsou nijak výrazně vystouplé. 





Barevně tisk odpovídá barvám na původní fotografii, působí opravdu kvalitně. Osobně bych možná pro přístě na fotografii nastavila větší sytost, aby byl obraz výraznější. Z charakteru plátěnného povrchu také vyplývá charakteristická struktura povrchu, kterou jsem očekávala, nicméně právě při použití této struktury působí obraz matnějším dojmem. To je v tomto typu povrchu naprosto v pořádku, nicméně jsem si neuvědomila, že právě tento typ povrchu může potlačit některé detaily, které se na fotografii nachází. Doporučuji se tedy více zamyslet nad povrchem fotoobrazu, tak aby korespondoval s požadovanou fotografií.




Cena


Celkově výroba fotoobrazu 60x40 cm stála i s dopravou 1438 Kč. Po uplatnění poukazu jsem za obraz zaplatila tedy jen nádherných 38 Kč. Tento rozměr je však poměrně malý, pokud budete chtít vyrobit velký obraz, který by měl dominovat celé místnosti, budete muset zabrousit ještě do vyšších cenových kategorií. 


Určitě se dají na objednat fotoobrazy levněji i jinde, ale na druhou stranu Saal vyrábí opravdu kvalitní zboží.

Spokojenost

Celková spokojenost s obrazem je opravdu veliká. Je přesně takový, jaký jsem si ho představovala a už mi zdobí ložnici. Jediné, co bych možná pro příště změnila, je typ povrchu obrazu, protože na plátně mírně zanikají detaily. Tento problém by zřejmě vyřešilo i objednání obrazu větší velikosti.

Na závěř moc děkuji Saal Digital za skvělou příležitost si fotoobraz vyzkoušet a rozhodně ho doporučuji i ostatním!



Žádné komentáře:

Okomentovat