neděle 17. února 2013

MS Biatlon

Tak je prý New Town slavný. Na pár dní se Žďársko změnilo na Novoměstsko a přijelo sem tolik lidí, že je ubytovávala celá Vysočina. 

Biatlon mě zase tak nebere, ale je to rozhodně více zajímavé než samostatné lyžování a navíc - mistrovství světa tu ještě nebylo... Co je na tomhle všem nejlepší, jsou živé koncerty na náměstí. To bezkonkurenčně.

Kapela Buty to vážně rozjela... Ani jsem to od nich nečekala.
Kromě Buty se hned další den předvedl i David Koller a ačkoliv se mi nelíbil tolik jako Buty, překvapil mne jeho "chameleonismus" - zpěv, kytara, bicí.

V pátek 15.2. se nám do rukou dostaly volňásky, tak jsme se dokonce zašli podívat i na zápas. Když už to má člověk za barákem... Musím říct, že atmosféra byla parádní! Češi fandili o106 a pěkný pohledy byl jak na závodnice (kromě té, co vypadá jako chlap), tak i na přeplněné tribuny - 27 000 lidí ve Vysočina aréně. Překonat lenost nakonec stálo za to!:)
Štafeta žen startuje

Při druhé střelbě se na střelnici nějako sešly.

Fandíme seč nám hlasivky stačí...


Takže 27 000?

Vyčerpaná Soukalová
A takhle to vypadá, když se těch 27 000 dere ven...


koncert skupiny Chinaski
 


A v sobotu následoval poslední večer, kde vystoupil Vojta Dyk a B Side Band. Parádní záležitost. Opravdu si nechali to nejlepší na konec. Vojta ukázal, že má zlato v hrdle a v jazzovém duchu zadul jedny z nejznámějších pecek od Cry me a river přes Old McDonald až po Feeling good. No, mé jazzové já se chvělo radostí...



Klávesák vypadal mafiánsky:)

Maskoti N a M...

Závěrečný ohňostroj se ji opravdu povedl...





Žádné komentáře:

Okomentovat