úterý 11. září 2012

IKEA (family?)

Dneska jsem prakticky celý den prožila u své alternativní rodiny IKEA. 

Někteří by podotkli, že mám hlavu poždímanou od marketingové kampaně, reklam, televize a životního stylu "moderního člověka". Jo, mám:)

Nemůžu si pomoct a asi ani nechci. Líbí se mi ten minimalistický styl, levné zboží, jejich interiéry, nábytek i řešení malých prostor. Líbí se mi, že za členství dostanu zdarma kafe (které tam normálně stojí 5 Kč). Mám ráda  brusinky, ty úžasné masové koule i tu supr smetanovou omáčku, kterou na ně lejou. Líbí se mi, že jsou na záchodech nápisy s množstvím litrů vody, které splachujete. Mám ráda, když si tam můžu zadarmo nabrat  malé tužky!

Jsem členem IKEA family a nestydím se za to. Mám svoji další rodinu ze Švédska ráda. Ačkoliv výrobky pochází z celého světa - ručníky z Indie, příbory z Číny, zrcadla z Bulharska, skleničky z Francie nebo vázy z Itálie. Všechno je to skladné, moderní a vizuálně povedené. Stejně jako celá IKEA.




Žádné komentáře:

Okomentovat