úterý 7. srpna 2012

U zubaře

,,Těhotná být nemůžete?" Vyrazilo mi to dech. Vím, že je povinností kohokoliv, kdo vám dělá rentgen, se zeptat, ale i tak jsem to nečekala.
,,Ehhh - ne." Hlava mi to nestihla sešrotovat a vlastně sama ani teď nevím, jestli můžu být, nebo ne. Podepsala jsem jim potvrzení o negativní graviditě, protože jinak by mi ten rentgen zubů neudělali. A já potřebovala vědět, jak mi tam rostou ty osmičky. 

Ještě teď se z té rychle vyplivnuté otázky oklepávám. Normálně se lidi snad ptají: ,,A těhotná nejseš?" ne ,,Těhotná být nemůžete?" Kurňa, nejsem gynekolog. Jak bych to sama mohla stoprocentně vyvrátit? Já si tam nevidím. Ano, mohu vám to potvrdit, ale bude to tak na 80%. A vy mi zatím řekněte, jaká je šance na otěhotnění při jedné souloži. Taky nikdo neví.

A jak rentgen dopadl? Osmičky mi rostou všechny 4 zároveň a na otázku, zda se tam vejdou mi MUDr. The Best odpověděl, že otázkou spíš je, jestli se tam vejít mají. Doteď jsem to nepochopila. Neva.

2 komentáře:

  1. Právě šance na otěhotění je nějaká hrozně malá a divná, že dodnes nechápu děti ze sexu na jednu noc :-D (musí to být v ty správné dny, když splníš tuto podmínku, tak je tam pak šance 1:4) Tedy říkali to v nějakém dokumentu asi před 4 lety... Propočty se mohly změnit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a já se občas stresuju, jestli nejsem těhotná i přes ochranu. Co jsem to za losera:D

      Vymazat