čtvrtek 2. srpna 2012

Nová éra?


Od včerejška oficiálně bydlím v Husovicích! Sbohem Staré Brno. Sbohem úlety Miss Pohody. Sbohem noční hlasité párty mých spolubydlících před mým ranním vstáváním. Never more! 

Už nebudu jezdit narvanou jedničkou, pokud to nebude nutné. Pouze narvanou čtyřkou. Už nebudu vídat psí hovínka v kačírku, ale na trávě. Už nebudu chodit denně po chodníku pokaděném holubama. Už tam prostě nebudu. Neuvidím ani sakury, které rozkvétají na jeden týden v roce. Nebudu mít ani výhled na noční Petrov. Nebudu mít balkón, který jsem za dva roky použila 3x. A vůbec mi to nevadí.

Na pokoji nebudu se dvěma děvčaty, ale s jedním chlapcem. Hlavně kvůli nám jsme přetahali (resp. chlapi přetahali) můj stůl, židle, příšernou těžkou  rozevírající se postel a zbytek rozličných, ale zřejmě k životu pro mne potřebných kravin přes půlku Brna.

Nebylo mi tam špatně, ale doufám, že tady mi bude líp. A to jsem ještě nezmínila mé dvě nové spolubydlící. Těším se tam! Necháme se překvapit, jak to všechno dopadne. Co ty na to, jediný čtenáři mého žalostného blogu?

Žádné komentáře:

Okomentovat