neděle 10. června 2012

Good news, everyone!

V posledních pár dnech se toho sehrálo hodně. Nejen, že se mi podařilo pokořit Mr. Bosse, dokonce jsem z oné vylejvácké zkoušky obdržela AAAž moc hezkou známku:) Úspěšně jsem tedy v dalším semestru a už se na něj těším! Ano, nebude to snadné, ale doufám, že (pominu-li bakalářku) nebude tak hrozný, jako ty předešlé. Budu mít celkem jenom 7 předmětů - JENOM!:) What a feeling! Toto mi sice zdvihlo ego, ale jak se říká pýcha předchází pád (a cosi o usínání na vavřínech). Na další zkoušky se sice snažím učit, ale prostě se nějak aktivoval onen stand-by režim a naplno nejedu. Nějako to nejde. 

To, že jsem v dalším semestru není jediná zajímavá věc. Budu bydlet jinde. S méně lidmi než teď a hlavně s jinými lidmi. Vlastně ještě není jisté, kolik jich bude. Jediné, čím jsem si jistá, že mám svoje nastávající spolubydlící ráda. Ačkoliv se s některými ještě moc neznám. Ať to dopadne jakkoliv, bude to (minimálně pro mě) lepší jak teď. Alespoň doufám. Myslím, že si to zasloužím.

Žádné komentáře:

Okomentovat