pondělí 9. dubna 2012

Módní přehlídka

Kdo mne zná, ví, že nejsem veliký fanoušek módy, oblékání a stylingu. Ráno na sebe většinou natáhnu, co mi zrovna z omezeného zdroje mého šatníku přijde pod ruku a moc se nezaobírám tím, s čím to zrovna splácám. Natáhnu rifle a tričko a valím, kam je zrovna třeba. Toho, co ostatní nosí si v zásadě nevšímám, pokud se nejedná o prvky výrazně nevšední. Jsem v tomhle prostě barbar.

O těchto Velikonocích jsem však byla vtažena do události, která byla zaměřena ryze proti mým zvyklostem. Navštívila jsem módní přehlídku. S potenciální tchýní a švagrovou jsme zajeli do Uherského Hradiště, kde se předvádělo cyklistické oblečení, plavky, svatební šaty, obleky a další zajímavé věci. Ačkoliv se na přehlídce nacházela i finalistka soutěže Top Styl Designer Mezinárodního veletrhu módy Styl-Kabo Barbora Divínová, která dle mne (absolutního laika a nevzdělance v oboru), předvedla kolekci nenositelného rádoby-uměleckého oblečení, zaujala mne Adéla Mikulicová. Slečna, co je ve třeťáku na UTB ve Zlíně projevila velikou šikovnost. V její kolekci se nechala inspirovat folklorem (velmi jemně a decentně, hned několik modelů bych si pořídila ráda), rockem a punkem (velmi živelně - i modelové vzali v tomto směru za své - výborné věci - jeden chlapec si dokonce koupil ďábelské čočky). Zkrátka - slečna to vážně dala, myslím, že má perfektně našlápnuto.

Přehlídka mě nadchla. Nečekala jsem to, ale musím říct, že mě to vážně moc bavilo. Možná nad svým oblečením začnu trochu přemýšlet - to ale bude trvat (jak se znám) jen chviličku. Na závěr se jen vyjádřím k dalšímu pozitivnímu faktu přehlídky: Koho by nebavilo o přestávce koštovat vína, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat